nanslice: (Default)


Subscribe and unsubscribe at will. I randomly go on following sprees so if I show up in your journal, do not be alarmed!




/flops

Aug. 18th, 2017 08:49 pm
nanslice: ([FFXV] contemplating the universe)
Friends, who's excited for the eclipse?! I sure am! I live in the path of totality too so that's exciting. I've already talked to all of my professors about taking Monday off and I have my little glasses ready and everything. God, I love space. I don't understand what's going on most of the time but dang if it's not all fascinating.

Mom's going to be going with my sister to pick up the puppy in Mississippi so I'll have the house to myself this weekend. \o/ I'm really excited about this ngl. It'll be me and the puppers and the kitties, eating food and watching a ton of tv and...well, reading a ton because that is what my homework for everything is, haha. Anyway, I'm excited and I have a whole list of things I want to get done and I imagine I won't get very much of anything done.

Does anyone have any opinions about the anime Hyouka? It looks pretty cute and I really like high school mystery anime so I'm thinking it might be right up my alley. And speaking of watching things, is anyone else watching The Sinner on the USA network? Holy crap. It's intense.

The anime and young adult lit tracks for Dragon*con have posted their Saturday schedules!

I'M HYPED )

Aaaaaaaaaahhhhh. The horror track hasn't posted a schedule yet and neither has the writers track. I'm really interested to see what they've got planned.

Anyway, that's really all that's going on with me! I'm working a short day tomorrow, since my sister, the groomer, won't be there so we have exactly three bath dogs. I'll work a little bit, get off, and then have nothing of great import (or at least, nothing outside of my house) until Tuesday.

I am so hyped.
nanslice: (Default)
Because the world is a terrible place and we all need some cuteness.


They're so stinking cute.


A selfie of my Selphie. ♥ ♥ ♥ (this was taken for #nationalselfieday and I wanted it to look like she was taking the pic herself lmao)
nanslice: (Default)
Also dang, okay, I'll post a real update about life soon-ish but let me just say classes have been been SUPER CONSUMING and I am ALREADY EXHAUSTED however we're focusing on Toni Morrison in Multicultural American Lit and I'm really enjoy that class the most, aaaahhhh.
nanslice: (Default)
My sister got my mom a surprise standard poodle puppy. She goes to Mississippi to pick him up this weekend and Mom needs to decide on a name. So!

Raphael or Dominic?


(I am not super in favor of yet another animal in this house but oh well, it's too late now and he's pretty dang cute so)
nanslice: ([FFXV] eeeeehhh)
These aren't the best quality but!


Click to see bigger!
nanslice: (Default)
Mom and I are fostering a couple of three week old kittens and Hecky has decided they're his.

hecky sitting on top of the carrier

These kittens are a bit of a mess, covered in fleas, but they're eating very well so that's good. And of course, they're pretty dang cute! We're tentatively calling them Cagney and Lacey but I don't want to keep them so I'm mostly just calling them kitty and beebee, haha. Anyway, pictures coming soon-ish, maybe.

Classes start tomorrow and I'm very much not hyped about it. But, senior year, powering through, blah blah blah. The Nature Writers class seems like it'll be the most interesting; requirement books include an environmental science book as well as a book about Charles Darwin.

The #VisibleWomen tag on twitter has introduced me to so many wonderful artists. I'm so glad it's a thing. *___*

idk how to end this post so good night friends, good night. ♥
nanslice: (Default)
I haven't finished his route yet but have Damien!

damien holding a glass of wine
Click to see bigger!

This was really a lot of fun to work on, ngl. <3
nanslice: (Default)
So we all knew this was going to happen, right?

robert smoking
Click to see bigger!

Another palette down on my 100 palette challenge! WHEW. ;3;
nanslice: (Default)
Classes start next Wednesday. Unacceptable! Speaking of which, have I shared my class schedule?

Mon, Wed, Fri
Creative Writing: Non-fiction, 11:00-11:50
Nature Writers, 12:00-12:50

Mon, Wed
Multicultural American Lit, 1:00-2:15

Mon
Spanish 1, 6:00-8:10

It's going to be alright.

Anti-teen wolf stuff )

How do people get off work and then go home and create things? I am so tired. I'm just going to read comforting fic and not think about work tomorrow. ;3; But I promise, I promise (to myself) that I'll start being more prolific. Tomorrow.

of course

Jul. 28th, 2017 02:14 pm
nanslice: (Default)
Wow, Dream Daddy fandom has already sent a fanartist into hiding by sending her death threats, all because she drew the daddies genderbent. The DD twitter account commented on it.

Why is fandom like this now? :\
nanslice: (Default)
Last night I held sprints in the Discord server and it went really, really well. I focused on developing one of my MCs and guys, he's a damn mess.

My jeep will be going to the shop tonight to get the door fixed. ;3; At least it's something that I already knew needed to be done.

I've decided on the title for my capstone exhibit (that's happening next year but you know, we have to work our entire senior year on it): These Dark and Hallowed Places.
nanslice: (Default)
So I read a lot of manga. Like...a lot. I prefer manga to anime tbh. I also, of course, prefer yaoi to anything else (except...maybe...your general shoujo!) but I've outgrown a lot of yaoi tropes but I keep reading it because I'm hoping I'll find a good yaoi manga. (Okay, I will admit, I quite like the big strong seme and the more smaller emotional uke amd the rape = love trope doesn't bother me as much as it does a lot of people but I just want the seme to respect the uke okay, I just want there to be love and respect sometimes). But I'm also looking for new manga in general to read but I just like manga a lot. ;3;

ANYWAY. I finally, finally got my act together and actually made accounts at MangaHere and Batoto. ;3; I also downloaded A Certain Manga Reader but tbh I'm kind of dumb and don't understand how to use it. But it's there for when I want to!

So anyway, manga recs, give me your manga recs! Like I said, I still quite like yaoi and shoujo but I'll try anything. :3

Also, I made an original fiction writers discord channel if anyone would be interested in joining! It is here: https://discord.gg/fsKAenq Invite your friends!
nanslice: (Default)
Would anyone be interested in an original fiction discord server?

EDIT: Okay, I made one! https://discord.gg/fsKAenq
nanslice: (Default)
I bought Dragon Con tickets for myself and my sister! We're also going to the Night at the Georgia Aquarium thing too. It was pricey but I'll worry about that later lmao. [personal profile] imperion might be going, another friend is definitely going, and my nephew is going (that part is not so exciting, lmao). I also found out that another friend is going in a different group, so we're making plans to meet up at some point. I AM SO EXCITED, Y'ALL. *vibrates*

And I didn't even realize how close it is! Only 40 days away! Omggggggggg.

Y e a h so

Jul. 21st, 2017 08:00 pm
nanslice: (Default)
........I bought Dream Daddy.

:D :D :D

:'D

I'm ready for the most wholesome dating sim I've ever played.
nanslice: (Default)
a long haired man with his eyes closed and hands folded
Click to see bigger!

Sooooo I ended up finishing this a lot faster than I thought I would, haha. Alucard just wants to nap but his pops just has to rile things up all the time!
nanslice: (Default)
Yooooooo, Dream Daddy is already out? I want to play it so bad. ;3;
nanslice: (Default)
After about $500, my jeep now has a new alternator, a new blower for the AC, and a new waiting to be put on driver side front door, on top of the new spark plugs, wires, and air filter. Apparently putting on doors of this particular make/model is a real pain in the ass so I'm waiting until I absolutely have to. I already have someone willing to do it. I'm hoping it doesn't became super necessary anytime soon.

I'm working on an Alucard art piece that seemed so simple when I was sketching it out but which has turned into this really in depth piece. I'm really enjoying working on it; it's not for anything and I'm not really in any hurry to have it finished. So I can kind of meander and play around and see what works and what doesn't. it also helps that I'm working entirely with a blue palette and while blue isn't my favorite color, it's one of my favorite colors to work with (my fave color is orange! Yay complementary colors!). Anyway, ideally it will be finished by this Saturday but we'll see.

Cutting this but it's about John McCain's cancer diagnosis )
nanslice: (Default)
Today my sister came over and together we replaced the air filter, spark plugs, and wires in the jeep. That seems to have helped a great deal, although I'll need to replace the alternator in the near future. Which isn't ideal but you know, oh well. At least it's running for the time being and at least I know what needs to be done.

Speaking of my sister, we've made very firm plans to attend the Saturday of Dragon Con! She wants to see the parade and I want to do the aquarium thing so we're just going to partake in the whole day. I'm pretty excited about it.

I have another Castlevania piece in the works but I'm really tired so I'm probably going to spend the evening watching something. I don't know what yet though, haha.

Profile

nanslice: (Default)
perpetually late to the party

August 2017

S M T W T F S
   12 34 5
67 89 101112
131415 1617 1819
20212223242526
2728293031  

Syndicate

RSS Atom

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Aug. 20th, 2017 01:32 pm
Powered by Dreamwidth Studios